U periodu od 1. novembra do 31. decembra 2023. godine, JКP „Vodovod“ Valjevo će sprovesti anketu, odnosno izjašnjenje korisnika o kvalitetu usluga koje pruža pomenuto preduzeće.
„Ispitivanje zadovoljstva korisnika je zakonska obaveza, ali i način da, na osnovu prikupljenih podataka, unapredimo kvalitet usluga, međusobnu komunikaciju i bolje odgovorimo na potrebe korisnika. Anketa sadrži pitanja koja se odnose na kvalitet naših osnovnih usluga – kvalitet vode za piće, kvalitet vodosnabdevanja, brzina realizacije usluge priključenja, stručnost i ljubaznost zaposlenih kao i dostupnost informacija koje su značajne za potrošače. Na kraju ankete, korisnicima se pruža mogućnost da ostave komentar, iznesu kritiku ili pohvalu koja se odnosi na rad preduzeća, odnosno da ostave preporuku o unapređenju usluga preduzeća. Po okončanju izjašnjenja, Izveštaj sa rezultatima će biti prosleđen Gradskoj upravi grada Valjeva“, piše u saopštenju JКP „Vodovod“ Valjevo.
Кorisnici anketu mogu popuniti elektronskim putem na sajtu JКP „Vodovod“ Valjevo – https://vodovodva.co.rs . Anketa je anonimna i podaci će biti korišćeni isključivo za unapređenje usluga JКP „Vodovod“ Valjevo.